chiang mai dag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu chiang mai dag 7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

chiang mai dag 7

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

15 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag wilde Merijn en ik samen met de duitser Fabian naar Wat Phrathat Doi Suthep gaan. Wij zijn samen naar het hostel gelopen van Fabian om hem daar te meeten. Hij had daar een Engelse jongen,Alex ontmoet, die ook mee wilde. We wilde met een songtaew te gaan, maar dit bleek best duur te zijn omdat we helemaal naar de bergen moesten. Daarom hebben we uiteindelijk besloten om een motor te huren bij het hostel van Fabian en Alex. Dit bleek goedkoper te zijn en we waren daardoor ook flexibeler. Ik ging achterop bij Alex, de meest ervaren jongen. Door de drukke stad was het wel even spannend, maar in de bergen verliep het allemaal heel soepel. Bij de tempel aangekomen gingen we eerst even wat eten. Een lekker pannekoekje met Banaan en een fruit smoothie. Daarna gingen we de 290 traptreden betreden om de tempel bovenaan te kunnen zien. De tempel was erg mooi, maar vooral het uitzicht over Chiang mai was erg indrukwekkend. Na de tempel zijn we verder gaan rijden om te kijken wat we nog meer konden bezichtigen. Onderweg nog mooie uitkijkpunten gezien. Daarna gingen we opzoek naar een waterval. Het was even een zoektocht en ik weet niet of we de goede hebben gezien, die we wilde zien, maar deze was ook al erg fijn. Bij de waterval ook weer lekker gegeten. De jongens zijn nog helemaal naar boven geklommen via een pat in de jungle maar ik vond dat net iets te steil dus ik ben gaan relaxen bij de waterval met mijn voetjes in het water en de vlindertjes die om mijn oren vlogen. Ik heb ook genoten van de kindjes die in het water aan het spelen waren. Nadat de jongens weer terug waren van de klom en het zwemmen zijn we verder gaan rijden op de motor. We wilde opzoek gaan naar een meer die we boven hadden gezien. Weer even een zoektocht, maar wel een relaxt plekje dichtbij de universiteit. In de buurt was ook een rustig weggetje waar ik ook mocht rijden op de vespa. Was eerst even spannend, maar toen het lukte in mn eentje wel gaaf om te doen. Na het oefenen weer terug naar het centrum. Met zn vieren zijn we toen gaan eten bij het riverside restaurant en bar aan het water, leuke sfeer met de lampioenetjes en de verlichten bruggen in verschillende kleuren. Ik had toen echt zin in een burger, even geen rijst of noedels. Na het eten nog wat biertjes gedaan bij een uitgaanstentjes en lekker mensen gekeken. Daarna vroeg naar bed, want we gaan de volgende dag ziplinen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

reis thailand,laos,vietnam voor 2 maanden

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 7719

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 08 December 2015

backpackreis 2 maanden zuidoostazie

Landen bezocht: