chiang mai dag 8 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu chiang mai dag 8 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

chiang mai dag 8

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag om 8 uur opgestaan om ons voor te bereiden op het ziplinen. Ik was toch wel een beetje bang dat ik hoogevrees zou krijgen op een of andere loopbrug met balkjes. Merijn en ik werden opgehaald met een busje met de andere mensen die gingen ziplinen. Het was een hele toch naar de top. Daar aangekomen moesten we papieren tekenen en werden we in de klim outfit gehesen, we kregen ook een stok, zij zeiden voor de apen en slangen, had gekund. Daarna gingen we in een pickup naar de plek waar we gingen ziplinen. Wij zaten in de groep met een spanjaard en een Italiaan. Na de uitleg bleek de stok te zijn om te brengen bij de lange stukken ziplinen. Eerst was het ziplinen best spannend en ging mn hart te keer, je moet namelijk toch over het randje, maar het ging eigenlijk best prima. Ook moesten we over een loopbrug wat ik wat minder vond omdat de italiaan en de thaise mannen de brug heen en weer gingen slingeren, maar ik bleef dan gewoon staan tot hij weer stil stond. Ook hadden we 2 keer een vrije val van 15 en 50 meter naar beneden, best spannend maar wel gave ervaring. Tijdens de tocht hadden we best lol met zn alle, zo van ja vind jij het ook zo spannend. De twee begeleiders, waren ook lekker gek en gingen ook tijdens het ziplinen op de kop hangen, stelletje apen haha. De tocht ging best snel , maar was een gave ervaring zo in de jungle. Na de tocht prima gelucht en kregen we nog een certificaat en een shirt. Met het busje gingen we weer terug naar het centrum en gingen we gelijk de tocht naar het elephant nature park boeken. Dit kon helaas pas zondag dus blijven een extra dagje in Chiang mai. Na het boeken zijn we nog opzoek gegaan naar de wat phra singh. Onderweg kwamen we de wat chiang man nog tegen. Alle tempels zijn stuk voor stuk mooi, maar lijken nog wel een beetje op elkaar.

• 16 Oktober 2015 - 18:51

Martha:

Wat een avontuur weer! Ik heb zelf enorme hoogtevrees en voel t al als je alleen al over schrijft! Wel superstoer van je

• 16 Oktober 2015 - 18:53

O de helft van m'n bericht is weggevallen: