kampot- sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Lotte Kool - WaarBenJij.nu kampot- sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

kampot- sihanoukville

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

23 November 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

gister samen met Richard aka dicky aka leonardo di caprio ja hij lijkt heel erg op hem, ben ik een toer met de tuk tuk gaan doen door kampot en kep. we zijn naar een zout winning , pepperplantage, vissersdorpje, vismarkt, strand en naar een grot geweest. de zout winning was helaas op dit moment niet aan de gang pas in januari maar wel de opslag van het vele zout gezien. De grot was heel gaaf. Er was een tempel in de grot en vele stalagmieten en tieten in de vorm van olifanten gezien. We zijn ook nog een stuk door de grot geklommen wat soms best spannend was in het donker. het was ook leuk om de pepperplantage te zien voor het eerst! de plantage werd beheerd door een Engels man die zal wel rijk zijn haha. het strand was even een relaxte stop en leuk om de locals zo blij te zien in het water. ook een prima lunch gehad op het strand. in de avond gingen we met de boot vuurvliegjes spotten, gaaf om te zien die kleine lampjes in de lucht. daarna nog film gekeken in bed en lekker gaan slapen. vandaag ben ik in de ochtend aangekomen in sihanoukville wat voornamelijk bestaat uit stranden maar wel even relaxt. ik heb m'n nageltjes laten verzorgen en lakken en m'n beentjes laten scheren doormiddel van een draadje en wat talkpoeder voelt als epileren. helaas ging het daarna regen en moest ik even schuilen. morgen naar de eilanden ko rong etc en dan ga ik snorkelen.

• 23 November 2015 - 22:55

Liza :

Wat maak je toch veel mee meid! Klinkt allemaal te gek! En we zijn je hier niet vergeten hoor!! We all miss you Xx