mui ne-ho chi min city - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Lotte Kool - WaarBenJij.nu mui ne-ho chi min city - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

mui ne-ho chi min city

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 November 2015 | Vietnam, Hoi An

in mui ne heb ik heerlijk op het strand gelegen en bij het zwembad. lekker windje in de middag op het strand dus erg goed uit te houden. Samen met Benny , Nicole die ik ontmoet heb in Dalat en Erik die ik ontmoet heb in mui ne, ben ik sochtends om half 5 met de jeep naar de sanddunes geweest. We hebben het helaas niet van donker naar licht gezien de opgang van de zon maar de zon stond wel mooi laag en was te zien in verschillende kleuren. De Witte sanddunes waren erg indrukwekkend maar ik had dan ook nog zon grote woenstijn, zandduin gezien. De rode waren wat minder en we waren dan ook moe van de klim naar de top van de berg bij de witte zanddune. we werden helaas niet gebracht met de jeep naar de top. na de dunes naar de vissersbootjes , mooi uitzicht al die bootjes en ronde badkuipjes. Ja het zijn letterlijk badkuipjes. We zagen ze ook toen we op het strand lagen en toen zaten er 4 mensen in een klein bootje en toen kwam er een golf en kieperde de badkuip bijna om haha. maar blijkbaar kunnen we er goed mee vissen. na de bootjes zijn we naar de laagstaande rivier gegaan welke was omgevingen door rotsen met stalagtieten vormen. Was lekker om met de voeten door het riviertje te lopen. daarna lekker geslapen in de zon en gerelaxt aan het zwembad. Ik kwam toen wat jongens die ik ontmoet had in hue en hoi an tegen. Leuk om telkens bekende tegen te komen. daarna ben ik met de bus naar ho chi min city gegaa en heb ik het oorlog museum bezocht. erg schokkende foto's gezien van de Vietnam oorlog met allemaal verminkte mensen. helaas was het fine art museum al dicht. daarna mijn roommates leren kennen en een drankje met hun gedaan. morgen de stad verder verkennen met hen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

reis thailand,laos,vietnam voor 2 maanden

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 7747

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 08 December 2015

backpackreis 2 maanden zuidoostazie

Landen bezocht: