snorkelen eilanden bij ko chang - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Lotte Kool - WaarBenJij.nu snorkelen eilanden bij ko chang - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

snorkelen eilanden bij ko chang

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 December 2015 | Cambodja, Khett Siem Reab

vandaag naar verschillende eilanden geweest om te snorkelen doormiddel van een boottrip. was een redelijk grote groep maar daar had ik niet echt last van. zoveel verschillende en scholen vissen gezien waaronder de papagaaivis, grote gekleurde vis, soort trompetvis en een soort inkvisje. onderweg naar de eilanden ook nog een stuk of 10 dolfijnen gezien, zo gaaf, helaas kon ik ze niet echt op de foto zetten, alleen een vage vin. het water was zo helder dat je de vissen al vanaf de boot kon zien zwemmen. aparte soorten gespot tussen koraal, 'annemmoon' zoals nemo dat zou zeggen en scholen vissen zwommen langs de boot. ook hoorde ik de vissen knagen aan het koraal, zo hard geluid maakt dat. nemo zelf helaas niet gespot, wel dorie denk ik. maar vissen hadden hele mooie kleuren , waren groot en klein lang en dun haha of zelfs een soort lichtgevend. wat ook heel gaaf was om door de scholen heen te zwemmen, waren er zo veel dat waar je ook keek je was omringt door vis en ze stoorde zich dan ook nergens aan en zwommen letterlijk naast je hoofd. ook prima 2 keer lunch gehad op boot en op het eind nog naar monkey eiland waar ik aapjes heb gespot op de rotsen, berg tussen het snorkelen door, heerlijk genoten van het zonnetje. daarna weer terug naar lonely beach. was een top dagje!