Sihanoukville- eilanden - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Lotte Kool - WaarBenJij.nu Sihanoukville- eilanden - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

Sihanoukville- eilanden

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 November 2015 | Cambodja, Preah Seihanouk

Wat ik nog wilde vertellen: in kampot hadden ze een heerlijke Franse bakkerij om de hoek van het questhouse , heerlijke donkere bruine chocolade broodjes met spijt en amandelen. en wat ook wel grappig is dat Richard gister opeens schreeuwde in de douche omdat hij blijkbaar whitning douche crème had gekocht. Die gekke Aziaten die wit willen zijn. vandaag een boottrip gedaan naar de eilanden waaronder kho rong waar we gezont en gesnorkeld hebben. De eilanden hebben mooie witte stranden en een erg blauwe zee. heerlijk gelucht op het strand met een buffet. strandwandelingen gemaakt en gezont op het dek van de boot en boekje gelezen. tijdens het snorkelen heerlijk tot rust gekomen , voelt even of je afgezonderd bent van de buitenwereld alleen bent met de visjes. ik heb wat mooie visjes gezien tussen het koraal maar het was niet zo mooi als Andere snorkelvakanties maar ben dan ook wel redelijk verwend daardoor. desalniettemin genoten van het snorkelen. voornamelijk van de schol kleine visjes waar je dan door heen zwemt. ook nog een zonsondergang gezien op terugweg, dus top. Morgen naar batambang, wordt een lange rit.