Halong bay dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lotte Kool - WaarBenJij.nu Halong bay dag - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

Halong bay dag

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 November 2015 | Vietnam, Hanoi

vandaag om 8 uur met de boot vertrokken uit de haven van cat ba. daarvoor een heerlijke pannekoek met banaan en chocola gegeten. op de boot waren lig bedjes op het dek waar we genoten van het mooie uitzicht op het water met de de blauw met rode vissersbootjes. ook scheen het zonnetje lekker. Helaas moesten we overstappen halverwege op een ander minder luxe boot met houte bankjes. op deze boot gingen we verder naar halong bay. het uitzicht was zo mooi met de hoge rotsen in het water. we hebben gekajakt met z'n tweeën in een bootje. was super gaaf om te doen. Helaas geen grot gevonden waar we naar binnen konden. na het kajakken kregen we een heerlijke lunch met schelpjes ,garnalen, springrolls , ander vis en rijst met groente. Na het eten vaarde we door naar een andere plaats waar we konden zwemmen. Het was intussen wel wat afgekoeld op de boot door de wind. het water was daar en tegen lekker warm en maakte veel goed. na het zwemmen zijn we naar monkey eiland geweest met een kleiner bootje waar we apen hebben gezien. Simone had zin in wen koffie. Maar de aap was een beetje jaloers en kwam erg dichtbij. Wij rende weg want de apen zijn best agressief. Simone was dan ook al eerder aangevallen omdat ze dachten dat er eten te halen viel in haar tas. Met stenen werden de apen weggejaagd door andere toeristen en konden we ontkomen. maar de aap jatte dus de koffie nam een slok en gooide het glas op de grond. Dus helaas geen koffie. na monkeyeiland weer terug naar het hotel. Waarna we heerlijk vis hadden gegeten in een restaurantje in de buurt. Daarna nog een smurf cocktail gedronken. Hij was erg blauw maar lekker. Morgen weer vroeg op en gaan we via Hanoi naar ninh binh.

• 01 November 2015 - 20:01

Martha:

• 01 November 2015 - 20:04

Martha:

O! Ik had allemaal leuke emoticons aan je gestuurd, maar die komen niet goed aan zo te zien :)
    Belangrijk: je geniet met volle teugen. Lekker hoor!
    Xxx Martha & RJ