Cad ba 31 oktober - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lotte Kool - WaarBenJij.nu Cad ba 31 oktober - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

Cad ba 31 oktober

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

31 Oktober 2015 | Vietnam, Hanoi

vandaag om half 7 sochtends besloten om 7 uur naar cad ba te gaan met de bus. het was even vroeg maar dan heb je nog wel wat aan je dag. na een bus, een andere bus, boot en weer een andere bus kwamen we aan in het centrum van cad ba. het toeristisch centrum is letterlijk 1 straat met veel hotels/ restaurants die toers aanboden. de straat lag aan de haven met mooi uitzicht over bergen en vele bootjes drijvend in het water. na geluncht te hebben kwamen we uiteindelijk bij een gebouw aan waar toerist information op de ramen stond dus dat leek ons wel goed. Ik ben nu aan het reizen met een Oostenrijks meisje Simone die ik ontmoet heb in Hanoi voordat ik naar sapa ging. wij dus naar binnen. Wij roepen is daar iemand. Bleek de vrouw achter de toonbank te liggen haha. de vrouw hielp ons zeer vriendelijk en we konden ook bij haar slapen voor 3 dollar met uitzicht op zee en een groot balkon. na ons opgefrist te hebben zijn we een scooter gaan huren en zijn we naar het national park gereden. De tocht ernaar toe was super mooi , veel rotsen en natuur. in het park zijn we weer begonnen aan een klim. ik had nog wel een beetje spierpijn van sapa maar we deden rustig aan dus toen ging het wel. af en toe een rustmoment en genieten van het uitzicht. We zijn helemaal naar de top geklommen waar we weer super mooi uitzicht hadden over de hoge groene bergen. allemaal fotoshoots gehouden daar. Zittend als buddha en peace teken hadden als Aziatische mensen. na de fotoshoot weer naar beneden. met de scooter gingen we weer terug naar het hotel. daarna even een heerlijke warme douch en weer lekker gegeten. samen met wat mensen die we ontmoet hadden tijdens het eten zijn we cocktails gaan drinken. Het was happy hour 2 voor de prijs van 1. Na de cocktails weer heerlijk slapen in onze kamer met uitzicht op zee. morgen gaan we naar halong bay waar we gaan snorkelen en kayakken!

• 07 November 2015 - 19:50

Martha: