luang prabang 24 oktober - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu luang prabang 24 oktober - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

luang prabang 24 oktober

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

24 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag met de tuktuk werden we opgehaald en zijn we naar de waterval geweest. de waterval was echt een sprookje,super mooi blauw water, rotsen en lagen. Samen met tim,maurice,kate,philip,jan en leonie, een stelletje nederlandse amerikaanse en zwitserse mensen zijn we helemaal omhoog geklommen langs de waterval en hadden we super mooi uitzicht boven op de berg. bovenop de berg hebben we het water overgestoken op smalle bruggetjes en lopend door het water om weer via de andere kant weer terug te komen. het was hier boven erg aangenaam want er waren verder dan de groep geen andere mensen. na de tocht weer naar beneden te hebben gemaakt die een stukje moeilijker was zijn we weer terug gegaan met de tuktuk in het donker naar het quesrhouse. het was toch wel zon 45 minuten rijden. op de heenweg naar de waterval kwamen we nog een groep mensen tegen die met de scooter waren en die hadden een slappe band. de tuktuk stopte daar voor en heeft de jongens nog geholpen. ik was daardoor extra blij dat ons dit niet was overkomen en dat we niet in het donker hoefde terug te rijden op de motor. in de waterval ook nog gezwommen aan het begin wel fris maar als je door was best relaxt. tegen de stroom in naar de rotsen goede oefening. in het water zaten ook visjes die aan mijn voeten aan het knabbelen waren super raar gevoel, maar wel helemaal gereinigd daar haha. daarna weer lekker gegeten bij de night market waar je ong 1,50 betaald voor een bakje die je kan vullen zoveel alsj je wilt met het buffet. erg lekker de gebakken banaan en de noodels met chilli saus. na het eten weer naar de utopia bar gegaan en lekker gerelaxt samen met de zwitserse jongens rond de tafeltjes met kussentjes. iedereen die je ontmoet hebt op de slowboat kom je daar ook weer tegen. lekker vol altijd. helaas sluit de bar al rond half 12. we besloten deze keer naar de bowlingbaan te gaan, waar ook iedereen heen gaat als je nog langer uit wilt gaan. weer met de tuktuk nu voor 40 cent naar de bowlingbaan. de banen waren alleen helaas al prop vol dus verder niet heel boeiend. dus zijn we buiten gaan chillen. daarna weer naar het questhouse om lekker te gaan slapen.

• 25 Oktober 2015 - 20:38

Martha:

Hi Lot, wat n superleuke en mooie tocht lijkt t me die je gemaakt hebt! Hopenlijk heb je er ook mooie foto's hebt gemaakt. Ik ben zeer benieuwd xxxx