Pai 20 oktober - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu Pai 20 oktober - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

Pai 20 oktober

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag uitgeslapen van het uitgaan. Daarna met de motor naar de memorial bridge. Een brug die is herbouwd ter herinnering aan de tweede wereldoorlog toen de Japanners daar aan de macht waren. Mooie groene brug. Daarna naar de waterval gereden dicht in de buurt. Het was een warm dagje dus we besloten daarna naar het zwembad te gaan. Erg chill even zwemmen en relaxen. Na het zwembad zijn we nog naar de white buddha boven op de berg geweest. grote witte buddha waarvoor je een aantal traptreden moest betreden. Daar hebben we de zonsondergang gezien. Ook kwamen we daar een andere Nederlandse jongen, rish tegen en een klein jongetje die met z'n ouders op vakantie was, was een erg grappig gesprek met onze quiz master Merijn net het programma praatjesmakers. Daarna zijn we met rish naar het centrum gegaan om wat te eten. We hebben een heerlijke burger gegeten bij de burger queen. na het eten even opgefrist en zijn we nog een drankje gaan doen bij de why not bar. Daarna weer vroeg naar bed want ik moest er weer vroeg uit voor de rit naar chiang mai.