Pai dag 10 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu Pai dag 10 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

Pai dag 10

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

19 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

vandaag weer vroeg opgestaan om samen met de roommates met de minivan naar pai te gaan. we werden eerst opgehaald met een open busje dus wij van moeten we de gehele weg naar pai is dat busje door de bergen maar gelukkig was het alleen een korte rit naar de plaats waar de minivan was. de rit bestond uit hele bochten en bergen. Op en gegeven moment moest een Chinese man heel nodig naar de wc maar ik dacht hij is misselijk en moet overgeven zo hij rende door het busje naar de chauffeur van : stoppen, stoppen! maar de chauffeur kon niet zomaar stoppen dus hij moest helaas wachten tot de stop. Het zweet stond hem oo het voorhoofd. Ik zat baast hem. Maar naar de stop was erg meer rust in de tent en waren we ook zo bij pai in 3 uurtjes. Gelukkig was ons hostel dichtbij het busstation en vonden we het zo maar opeens bleek bij het inchecken dat er geen plek was ib de dorm en wij in een armoedig 1 persoonskamertje moesten maar naar goed kijken in de computer bleek dat sommige mensen nog niet waren uitgecheckt en we dus gewoon later in de dorm konden slapen. De dorm wat een houte hutje met een een aantal houte bedden. Wij sliepen een verdieping hoger dus toch een soort privé plekje. Als je doucht hier heb je super mooi uitzicht over het water en de natuur. Verder kan je hier super relaxen met allemaal kussentjes en hangmatten. in de middag hebben we samen met de roommates een scooter gehuurd. En de omgeving van pai verkend. Mooie watervallen gezien en omhoog geklommen en gezwommen. Helaas moesten we ook weer naar beneden dus dat was op de billen naar beneden roetsen. soms moet je een beetje op het randje leven. Vind het dood eng die smalle weggetjes omhoog de bergen beklimmen maar dan uiteindelijk is het de moeite waard. daarna even gerelaxt in het hostel en afgesproken met de roommates bij de avondmarkt in het centrum bij een barretjes the why not bar. En daarna nog naar andere barretjes en de Sunset bar die tot 5 uur open was, de rest gaat rond 12en dicht. Het was erg gezellig.

• 20 Oktober 2015 - 14:57

Liza:

klinkt goed meid! Ziet er naar uit dat je het naar je zinnetje hebt :)

• 20 Oktober 2015 - 22:27

Martha:

Klinkt allemaal weer reuze spannend wat je gedaan hebt! Gewoon goed je koppie erbij houden in té spannende situaties, dan komt het allemaal wel goed, toch? En vooral: blijf genieten van wat je allemaal ziet om je heen. :) XXX