chiang mai dag 6 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu chiang mai dag 6 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

chiang mai dag 6

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

14 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag om kwart voor 6 opgestaan om de bus te nemen naar chiang mai. Toen ik weg wilde gaan naar om een tuk tuk te nemen naar het busstation was het hek nog dicht en was de eigenaar nog nergens te bekennen, het hek was dicht gemaakt maar niet te hoog dus ik dacht hup dan maar over het hek met mn tassen. de tuk tuk stond al om de hoek op mij te wachten om mij naar het busstation te brengen. hij wilde 100 baht(2,50) maar dat had ik niet toen we bij het busstation zaten dus 45 baht wat ik in mijn handen had was ook goed, hij moest namelijk mensen op halen om naar het vliegveld te brengen dus ik moest snel uit zn tuktuk voor mij daardoor een goedkoop ritje. Ik had het ook nog eens goed gepland want de bus vertrok 5 minuten later dus ik kon meteen instappen. De busreis verliep prima en na ong 6 uur was ik in chiang mai. Daar met een Songtaew, een auto met een open achterkant naar het So ho Hostel gebracht. Het hostel was erg luxe maar weinig backpackers. Om 2 uur zou ik Merijn weer zien en konden we inchecken. Ik ben daarom rond half 1 nog even wat gaan rondlopen. De sfeer in Chiang mai was meteen al goed wel druk met allemaal barretjes en winkeltjes maar overzichtelijker dan Bangkok. Na het inchecken nog even rondgelopen en gegeten met Merijn, weer heerlijk. Rode curry deze keer, erg lekker en niet te pittig, de rijst had een vorm van een ster en het kost dan ook maar 40 baht, een drol.
Na het eten wat chang biertjes gedaan,mensen gekeken en gepoold, waarvan ik de eerste keer had gewonnen. Merijn natuurlijk gefrustreerd. Het was een heel theater in het straatje, allemaal thaise vrouwtjes die mensen naar binnen proberen te lokken en lief wuiven en net te sexy gekleed zijn en soms ook mee gingen met oudere mannen. Heel grappig om te zien. Na de biertjes nog even gechilld in het binnentuintje van het hostel en daarna lekker slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

reis thailand,laos,vietnam voor 2 maanden

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 7693

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 08 December 2015

backpackreis 2 maanden zuidoostazie

Landen bezocht: