2e dag bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu 2e dag bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

2e dag bangkok

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Ik begon mijn dag met het eten van heerlijk zoeten mooi uitgehakte ananasstukken gekocht bij het lokale kraampje. Vandaag was het plan om naar de grand palace en de wat pho te gaan met de grote liggende buddha samen met mijn roommates een Nederlandse en Duitse jongen. We zijn naar de grand palace met de boottaxi gegaan, waar we mooi uitzicht hadden van de stad. aangekomen bijde grand palace moesten we de benen en schouders bedekken. Het paleis was een en al pracht en praal veel goud, pracht en praal en vele tempels binnen 1 muur. De Nederlandse jongen was vergeten ze schoenen uit te doen bij de tempel dus wij keken hem aan van volgens mij ben je iets vergeten want iedereen liep om hem heen met bloten voeten dus was wel grappig gezicht. de bewaker keek al vreemd. he was living on the edge. We zijn in de tempel gaan zitten bij de biddende mensen op de grond, wat heel rustgevend was. na de grand palace zijn we naar de wat pho gegaan waar een super grote goude buddha van de ene kant naar de andere kant van de ruimte die dus ook niet in zijn geheel op een foto past. Naar khan soa road zijn we weer met de tuktuk geweest die super hard ging maar wel chill om mee te maken. We moesten wel eventjes bij een winkel langs die pakken maakte maar daardoor konden we wel heel goedkoop met de tuktuk. Daarna even gerust in het hostel en heerlijk gegeten in de buurt van het hotel. We moesten wel even wachten op het eten, maar het was het waard. heerlijk zoetzuur gerecht met rijst,groente,vis en kip. Morgen ga ik fietsen met de Nederlander bij ko van kessel door de binnenwijkjes.

• 10 Oktober 2015 - 20:06

Martha:

Lieve Lotte,
    Wat gezellig om je ervaringen te lezen! Fijn ook dat je al reisgenoten hebt gevonden waar je e.e.a. mee hebt kunnen bekijken.
    Ben je inmiddels een beetje aan de warmte gewend?
    Ik kijk uit naar de foto's !
    Dikke kus van mij en RJ!!!xxxx