Bangkok 1e dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu Bangkok 1e dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Kool - WaarBenJij.nu

Bangkok 1e dag

Door: lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

ik vloog 8 oktober om half 4 naar Bangkok met een tussenstop op Dubai. De vliegreis is soepel verlopen ondanks ze vergeten waren mij eten te geven in het vliegtuig. dit kreeg ik gelukkig na het navragen wel. Op het vliegveld van Bangkok kwam ik een Franse backpacker tegen, die ook opzoek was naar vervoer. Ik heb toen samen met hem een taxi gedeeld naar Khao san road. Vanaf daar was het een zoektocht en door veel vragen hebben we het Oasis hostel gevonden. Er hing een hele goede sfeer en de eigenaar hielp ons goed. Ik heb meteen maar een korte broek aangedaan want het was super warm. Ik ben toen samen met de Frans man het centrum gaan ontdekken. Khao san road is lekker druk en heeft een beetje een chersonissos sfeer met de vele barretjes,toeristen en Engelstalige muziek. Vele verkopers met mooi versierde hoedjes proberen je van alles te verkopen. Ze verkochten ook geroosterde schorpioenen. De Frans man wilde dat wel proberen dus na afdingen heeft hij het gegeten. Het smaakte naar niks maar hij voelde zich wel sterker. We hebben toen in de omgeving het koninklijke paleis en een tempel gezien mooi verlicht in het donker. Daarna kwamen we in park waar alle thaise mensen aan het sporten waren van badminton tot dansen tot rennen. Was leuk om te zien hoe iedereen aan het sporten was, wilde bijna meedoen! Het slapen was erg warm dus maar even de wapper aan en een koude douche genomen. Tegen de tijd dat ik weer probeerde te slapen heb ik mijn roommates leren kennen : een Nederlander,Amerikaan en een Duitser. Vandaag de stad verder verkennen met hun en waarschijnlijk samen met hun reizen naar het Noorden.

  • 10 Oktober 2015 - 12:46

    Petra Kook:

    Geweldig Lotte!! Goede start van een mooie reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

reis thailand,laos,vietnam voor 2 maanden

Actief sinds 08 Okt. 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 7714

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 08 December 2015

backpackreis 2 maanden zuidoostazie

Landen bezocht: